Sherpa helpt bij strategische herorientatie van kinderopvang

Ook de kinderopvang is genoodzaakt het roer om te gooien. Er moeten nieuwe business-modellen komen om te overleven. Sherpa helpt hierbij door directies te leren om vanuit de klant te denken.
Kan de kinderopvang misschien samenwerken met pakketpost? Zodat aan het einde van een drukke werkdag ouders hun kind ophalen en direct ook hun pakketpost en bestelde boodschappen kunnen meenemen?
Waarom geen ontbijtdienst verzorgen voor ouders en kinderen zodat ze ’s morgens rustig gezamenlijk kunnen ontbijten op de kinderopvang?
En waarom gebruiken we de verwondering van kinderen tussen de 6 en 12 jaar niet om innovatieve ideeën te genereren voor het plaatselijke bedrijfsleven?

Kortom, nieuwe diensten ontwikkelen en aanbieden zal een van de mogelijkheden zijn om te overleven.
Sherpa helpt daarbij en is actief betrokken bij de strategische heroriëntatie van de kinderopvang.

Sherpa activiteiten:
Laat dromen werkelijkheid worden
Sherpa helpt bij strategische herorientatie van kinderopvang
Sherpa, Push the Button en Missing Chapter